Viziteaza magazinul www.novoparts.ro pe ShopMania Smartbuy Jocuri de camera

◄ Desfasurarea achizitiei

Navigaţie - desfăşurarea achiziţiei

  1. Categoriile de produse le găsiţi pe partea stângă a paginii
  2. Cu ajutorul meniului puteţi selecta categoria de produs dorită
  3. Făcând click pe denumirea categoriei vor apărea listate produsele care aparţin de categoria dată
  4. În listă veţi vedea preţul brut, imaginea, respectiv dacă este la reducere şi preţul la reducere al produsului
  5. Sub imagine veţi vedea imediat, dacă produsul ales se află sau nu pe stoc la momentul dat. În cazul în care sub produs apare inscripţia "nu se află pe stoc", înseamnă, că puteţi comanda produsul, dar termenul de livrare poate fi de 2 zile sau chiar de 2 saptamani. Dacă doriţi să aflaţi termenul exact de livrare, adresaţi-vă cu încredere serviciului nostru clienţi prin telefon sau e-mail. Dacă doriţi Vă vom suna înapoi, sau Vă vom răspunde prin e-mail chiar în ziua în care ne-aţi căutat (in zilele de lucru).
    Inscripţia "pe stoc" înseamnă, că există o mare probabilitate (99%) că putem să Vă livrăm produsul imediat (care în general este 1-2 zile de lucru, cu excepţia cazului în care alegeţi transferul în avans ca modalitate de plată, pentru că în acest caz termenul de livrare este între 3-4 zile de lucru, dacă Dvs tranferati în aceeaşi zi întreaga sumă).
  6. Dacă nu ştiţi în ce categorie să căutaţi, încercaţi să introduceţi numele produsului în fereastra de căutare dreapta sus a webshopului, apoi faceţi click pe butonul "căutare."
  7. În lista de produse făcând click pe numele sau imaginea produsului puteţi ajunge la propria pagina a produsului, unde puteţi viziona detaliile produsului.
  8. Pe pagina produsului, puteţi da şi cantitatea, înainte de face click pe "coş", astfel puteţi pune mai multe bucăţi în coş din acelaşi produs.
  9. În colţul dreapta sus al webshopului este vizibilă cutia informaţională denumită "coş", aici puteţi vedea ce se află la acest moment în coş, respectiv aici găsiţi şi butonul "comandă".
  10. Dacă doriţi să vedeţi exact conţinutul coşului, sau aţi dori să îl modificaţi, faceţi click pe textul Coşului mare:
  11. În cazul în care aţi terminat cumpărăturile, faceţi click pe butonul "Continuarea comenzii" sau făcând click pe butonul "Comanda" ajungeţi la pagina unde puteţi alege modalitatea de livrare.
    Tot aici puteţi modifica adresa de livrare, dacă doriţi.
    Este important, să daţi adresă de livrare unde puteţi prelua coletul în timpul zilei (9-17), astfel dacă Dvs lucraţi, merită să daţi adresa locului de muncă ca şi adresă de livrare.
  12. După acestea făcând click pe butonul "Continuare" puteţi alege modalitatea de plată pe următoarea pagină:
    ˇ Tranfer bancar în avans: dacă alegeţi această modalitate nu trebuie să plătiţi ramburs, însă termenul de livrare este de obicei 3-4 zile de lucru, din ziua în care aţi transferat în contul nostru suma finală confirmată de noi.
    ˇ Plătesc personal la sediul central : Această opţiune o puteţi alege, dacă aţi ales preluarea personală ca şi modalitate de livrare, deci nu solicitaţi livrare din partea firmei.
    ˇ Plătesc curierului: Alegeţi această opţiune, dacă doriţi să plătiţi curierului la livrare. Acest lucru înseamnă de obicei 1-2 zile de lucru.
    Tot pe această pagină puteţi modifica adresa de facturare, în cazul în care doriţi să daţi o altă adresă de facturare, decât cea de livrare.
  13. Făcând click pe butonul "Continuare" veţi ajunge pe pagina "confirmare", aici puteţi viziona toate informaţiile legate de comandă, respectiv puteţi modifica orice: modalitatea de livrare, modalitatea de plată, adresa de livrare, adresa de plată şi produsele ce pot fi comandate.
  14. În cazul în care consideraţi că totul este în ordine, faceţi click pe butonul: "Comandă".
  15. După ce aţi făcut click pe butonul Comandă, apare textul ce semnalează comanda efectuată cu succes, iar sistemul nostru Vă va trimite o confirmare automatică referitoare la comandă.
  16. În cazul în care nu primiţi nici un e-mail de la noi nici după înregistrare, nici referitor la comandă, este posibil că eventual aţi dat o adresă incorectă, eventual furnizorul de e-mail a pus e-mailurile primite de la noi în fişierul SPAM (scrisori de aruncat).
    În cazul în care nici aşa nu găsiţi confirmarea, solicitaţi ajutorul serviciului nostru clienţi.

Înregistrare

  • Pentru utilizarea siteului, pentru vizionarea produselor nu este necesară înregistrarea
  • În cazul în care doriţi să şi comandaţi în webshopul nostru, în acest caz trebuie să vă înregistraţi.
  • Dvs decideţi, când Vă înregistraţi: Vă puteţi înregistra înainte de a începe cumpărăturile, sau înainte de a încheia cumpărăturile, atunci când faceţi click pe butonul comandă sistemul vă va trimite în mod automatic pe pagina de înregistrare.
  • Este foarte important, ca datele Dvs şi cele de contact oferite cu ocazia înregistrării să fie corecte, pentru a vă putea informa despre starea comenzii Dvs.
  • Imediat după înregistrare veţi primi de la noi un e-mail de confirmare. Dacă nu primiţi această scrisoare de la noi, este posibil ca furnizorul Dvs de e-mail a pus e-mailurile primite de la noi în fişierul SPAM (scrisori de aruncat), eventual Dvs din greşeală nu aţi introdus corect adresa de e-mail.
    Vă rugăm să ne anunţaţi în aceste cazuri, pentru a putea remedia eventuala eroare.
  • Datele oferite cu ocazia înregistrării nu le vom furniza terţelor persoanei sub nici o circumstanţă.
  • Vă vom trimite newsletter doar dacă Dvs aţi solicitat acest lucru cu ocazia înregistrării.

Newsletter

  • Vă vom trimite newsletter doar dacă Dvs aţi solicitat acest lucru cu ocazia înregistrării.
  • De obicei trimitem newsletteruri o dată sau de două ori pe lună, de unde puteţi primi informaţii despre promoţiile actuale şi concursurile cu premii.
  • Vă puteţi înregistra la orice moment pentru a primi newsletterul nostru, trebuie doar să intraţi cu ajutorul parolei în webshop, apoi accesând punctul Datel Personale din meniu din posibilităţile afişate selectaţi punctul Înregistrare/Renunţare la newsletter din meniu.